VM och Café Vasa !

Hey babies ! Tänkte berätta lite om min dag. Vaknade klockan 2 (nej,no joke) jag la mig ganska sent kvällen eller natten innan så.. Efter det drog jag hem till Hannnnnaa i som bor i Kållered för att kolla på VM (Frankrike-Sydafrika) blev ledsed of course för att mina snygga fransmän förlorade, men det gör inget dem är duktiga ändå (Y) och jag fick se min blivande man Thierry Henry, assså HONESTLY man får fan leta som fan för att hitta någon snyggare än honom ..daaamn! ...ouufff. ;) hahha, sedan efter den matchen drog Marre hem. Då bestämde jag och Hanna att gå och fika, så vi gick til Coop för att Hannis skulle köpa måndaskort och sedan drog vi till Vasa och pratade om alla resor vi ska göra hahah. Efter Vasa gick vi typ 455 mil, ja vi gick runt hela fucking GBG  och pratade om allt mellan himmel och jord (Resor, Odd Molly, UGG´s, vänner,fiender)  men jag ska inte klaga eftersom att det var en jävla motion vi fick bo bo boooost! Seriöst vi gick typ i 2 timmar eller nått så JA jag har ont i fötterna men fett värt det:) Nu är jag hemma och lyssnar på Queen B, ska kolla på ett avsnitt av Kourtney and Khloé take MIAMI , cant get enough =) Ha det bra PEACCEEEE

Kommentarer
Postat av: the producer of JB

lame girl. Uppdatera med dig.. jag har redan läst detta minst 2 gånger!!



;)

2010-06-23 @ 21:29:32
URL: http://hannabokmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0